* Pro více informací, klikněte na banner - For information about ECH 2012, please click on banner *
FISAF EUROPEAN FITNESS CHAMPIONSHIP 2012
OPEN TOURNAMENT FOR JUNIORS AND CADETS 2012
______________________________________________
_______________________________
7. - 10. 6. 2012
Praha 8 - Podvinný Mlýn
_______________________________
PŘEDBĚŽNÝ ČASOVÝ HARMONOGRAM ECH 2012
________________________________________________
________________________________________________
For communication with LOC of ECH 2012 in Prague, please, use email address of Jana Havrdova: havrdovaj@seznam.cz If you have more general question, do not hesitate to contact FISAF Internatinal Main Office at: fisaf@fisaf.org
Fotogalerie 11. - 12.10. Aquila Aerobik & Fitness Cup 2008 Chomutov
Autor:Eva Svobodová
Autor:Vítězslav Šír
Junior tým Samešová - Cermanová - Neradová, junior pár Krause - Pittner, senior žena Turková..všichni AEROBIK JUNIOR CLUB I. M. Ústí nad Labem, foto je ze dne 12.10. z ChHomutova, autor Lucie Řádková.
Autor F. Trhoň, AC Jumping Kangaroos Mladá Boleslav o.s.
Chomutov 2008
Diskuze je v tomto momentě již uzamčena.
Zdeňka,
, 18. 10. 2008 v 19:12:13, reagovat
Že Vás to pořád baví se dohadovat co je lepší, jestli FIG a nebo FISAF. Není přece důležitější to, že ty děti se věnují sportu a neflákají se někde?
závodnice 8-10 , 18. 10. 2008 v 12:04:30, reagovat
Všechny byly dobré hlavně SRC Fanatic kterým fandím, protože já jsem z Fanaticu.
závodnice, 18. 10. 2008 v 10:06:29, reagovat
Ráda bych se přidala do Vaší diskuze, ale zase kapku s něčím jiným. Docela už mě mrzí, jak je sporťák neustále protěžovaný. Pochopim hodně věcí, ale ceny na těchto závodech už tolik ne. Pokud dobře vím, tak starovné platí na závody každý závodník stejné. Tak jak je možné, že sporťáci dostanou každý svůj pohár a do stepů, funků a fitnessů pouze jeden na tým? To přece není úplně fér ne? Každý se při přípravě na závody hodně nadře, tak si myslím, že by měl být oceněný každý stejně! Vždyť už takthle se sporťákům platí všechny závody do zahraničí, dostávají víc oblečení a ještě jsou všude v televizi. Myslím, že to zamrzí každého. Ale asi se to stejně nijak nezmění, tak jsem se jen chtěla podělit o svůj názor. Jinak přeji hezký den všem.
Miška, 18. 10. 2008 v 11:17:08, reagovat
Docela dost by mě zajímalo jakto ,že sporťák letos dostal zimní bundy a fitness ne!!To má v Rusku v prosinci chodit fitness v mikinách? Víc najevo,že je sporťák pro svaz důležitejší už to dát nejde.A trička!!Kdo vymyslel,že budou trička,kdyby to byla aspon trika s dlouhým rukávem,když je to myšleno na zimu.MS není v létě!!
divák, 18. 10. 2008 v 10:27:41, reagovat
Tak s tím musím souhlasit,sporťák dostane vždy mnohem více cen než fitness.A poháry? ty myslím letos už ani nejsou.Ještě by mě zajímalo jestli taky dostali závodníci ve sporťáku na Kladně krabičku čaje a tyčinku,jak tak vždy koukám,tak mají ty tašky trochu větší... a to jsou sami u fitness týmů se o to dělí mnohem víc lidí.
...., 18. 10. 2008 v 17:32:12, reagovat
Prosím vás, víte, že v jiných sportech dostanou závodníci třeba jen diplomy? Startovné se snad platí za jiným účelem. Ještě jsem neviděl, že by nějaký tým v jakémkoli sportu dostal několik pohárů...nezáviďte si
.-., 19. 10. 2008 v 11:41:22, reagovat
Tohle není závist ale čistý fakt.Je blbost přirovnávat to k jiným sportům. Tam na tom můžou být všichni stejně s cenama, tak si na nic stěžovat nemusí. Ale když si každý zaplatí stejné startovné, tak by i ceny měly být stejného rázu ne? A je bohužel pravda ta, že sporťák je na tom vždy lépe. Svaz mu zaplatí mezinárodní závody a ještě dostane navíc další oblečení. A ostatni (funky,fitness,step)si musí vše hradit sami.S tím ale bohužel nic neuděláme :-D
Kačka, 17. 10. 2008 v 15:32:15, reagovat
Holky to se budete/me po každejch závodech hádat jenom kvůli tomu, že jste nevyhráli?!!!!!! to je trochu hloupý!!!!!
MY, 17. 10. 2008 v 20:34:27, reagovat
Nemluvíme přece o výhře, nebo prohře, ale o principu....máte snad pocit, že si někdo, kdo má 6 let po sobě stejné choreografie zaslouží vítězství? nejde jen o to, posune se někam český step aerobic, budou-li sestavy stále stejné?Dospěje to maximálně tam, že děti, které jsou nyní v kadetech, budou za 4 roky v seniorech cvičit na stejné úrovni jako nyní, je to veliká škoda.......Myslím, že každý bude raději druhý, třetí....desátý, než bez dřiny první:-)
Klára, 18. 10. 2008 v 10:32:41, reagovat
Ty sestavy jsou opravdu vždy hodně,hodně podobné a ne jen rok do roku,ale i napříč kategoriemi.Všimne si někdo,že postavení stepů při sestavách je taky skoro stejné,bez nových nápadů ať už u kadetů nebo juniorů... a dresy,jsou krásné,ale když byla děvčata vloni "dvoubarevná"tak to bylo zajímavé a originální,ale letos je to už trochu ohrané a fádní.
Terezka, 18. 10. 2008 v 18:48:06, reagovat
Já ale pořád nemůžu pochopit, proč když vám to tak vadí s tím něco neuděláte... Ty sestavy jsou sice pořád podobný, ale mněse prostě líběj a myslim že ty holky se nadřou 3x víc než ostatní a proto jsou tak dobrý... Když jste tak chytrý tak je poražte :-)
Petra, 17. 10. 2008 v 12:36:52, reagovat
Očividně je ta choreografie tak dobrá, že už několik let nemá konkurenci. Tak si udělejte atestaci na rozhodčího a budete rozhodovat vy.
tEREZKA, 17. 10. 2008 v 09:27:12, reagovat
Neni to každýho věc? Jestli prohhráváte, je to vaše vina, ne jejich:-D
Klára, 17. 10. 2008 v 08:42:30, reagovat
Jasně. Lepší je mít choreografii kterou zvládnu. Ale nesmí být jak přes kopírák už několik let.
Petra, 16. 10. 2008 v 22:26:57, reagovat
Milí "VY"! To chcete dospět k tomu, že například sporťák si sestavu napráská deseti V-pressy,při kterých budou sedět zadkama na zemi, padesáti štikami, kdy sotva odlepí nohy od země a budou první? Každý ať má choreografii jakou uzná za vhodné. Myslím, že je logičtější mít choreografii, kterou zvládnu a budu vsázet na synchron a výborné provedení, než sestava, která by byla úžasně bodovaná, ovšem kdybych ji zvládla...
Iva, 16. 10. 2008 v 23:44:07, reagovat
Máš pravdu, cvičí se to, na co člověk má, i sebelepší choreografie je jinak k ničemu.
zuzka, 16. 10. 2008 v 21:10:43, reagovat
tak když má někdo jednoduché prvky v sestavě a zvládá je perfektně, proč by před ním měl být tým, který dělá těžší prvky ale nekvalitně?...to by potom mohli mít všichni těžké prvky, dělat je nekvalitně a vyhrávat. Ten kdo přeci dělá něco těžkého co neumí precizně, tak vypadá přeci jako by neuměl ani základy, ne?
MY, 16. 10. 2008 v 17:45:46, reagovat
Stepy nejsou přeci založené jen na pohybech nahorů, dolů,airjackech a vyských kicků...chtěla bych vidět, jak by některá závodnice z teamu Roberta Mkrvičky udělala otočení na jedné noze s vysokým kolenem, či alespon, zda by zvládla pravou ruku kroužek ven a druhý dovnitř. Zkuste prosím někdy sledovat jejich nohy a kdo tomu alespoň trochu rozumíte, opravdu uvidíte, že sestava je sice VELICE DYNAMICKÁ A SYNCHRONÍ(to nepopírá určitě nikdo), ale jedná s ezde stále jen o basici, již zmíněné výskoky a kicky a také velké množství přechodů. Byli bychom rádi, kdyby se také někdy ohodnotili OBTÍŽNOSTI CHOREOGRAFIE a né jen SYNHRON. Je asi jasné, že když má někdo sestavu plnou rychlých otoček, vysokých kolen a k těžkým pohybým ještě težší ruce, nemůže být provedení tak precizní, jelikož se jedná o težší prvky. Také kdyý má někdo ruce na každé dvě doby, budou asi jednotnější , že?.......stejně toto nikdo neuzná, i když je to docela smutné..
..., 18. 10. 2008 v 10:39:58, reagovat
Dobre..Ale kdyby asi holky od Boba neudelali vysoke koleno nebo otocku na jedne neco a krouzek jednou rukou tam a druhou jinak tak by prece nemohli zvladnout fitness ktery nejake holky od Mrkvocky jdou...nemyslite??
Závodník, 16. 10. 2008 v 20:43:09, reagovat
Já s Váma naprosto souhlasím.
Petra, 16. 10. 2008 v 12:45:53, reagovat
Tak něco tak úžasného vymyslete, kdo by porazil Mrkvičku a Dancers... Očividně nic lepšího není, když stále vyhrávají. A nebo něco snad máte? Tak přijďte, ukažte jim to a nejlepší budete vy!
MY, 16. 10. 2008 v 08:32:31, reagovat
S tím, že se zde neobjevuje veliká konkurence musím bohužel souhlasit, myslíte si snad někdo, že má například Anna Pačesová v juniorské ženské kategorii konkurence?....a musím souhlasit bohužel i s tím, že i kdyby se na ploše nějaký zaávodník přetrhl, první nebude...Nechtěla jsem menovagt,ale v kadetské i juniorské, dokonce i seniorské stepové kategorii, stále vítězí sestavy Roberta Mrkvičky, i když v seniorech závodí pod Dancers Kladno,....možná už by se konečně mohl najít někdo, kdo také uvidí, že jsou tyto sestavy stále stejné a celé zaplněny pohyby stále dolů a nahoru!!!!....snad se taky změny dočkáme...
Iva, 16. 10. 2008 v 12:24:33, reagovat
Stepy jsou ale jaksi na "nahoru-dolů" založeny, to , že jsou některé sestavy pořád stejné, je ale pravda.
Míša, 16. 10. 2008 v 12:21:35, reagovat
Bohužel musím souhlasit s tím, že mnohokrát jsem ze závodů odjížděla s pocity, že závodník je předem zaškatulkováný... Nemohu ale souhlasit s tím, že by si týmy Roberta Mrkvičky svoje prvenství mnohokrát nezasloužily. Sama ve stepech závodím v seniorské kategorii, sice ne za R. Mrkvičku, ale o to objetivnější můj názor jistě bude. Např. junioři od Roberta mi přišli ve své kategorii jednoznačně nejlepší...Dále pohyby nahoru dolů, jak vy píšete, jsou opravdu ještě s výskoky to nejtěžší, co si do sestavy můžete dát, proto je naprosto jasné, proč to v sestavě mají. Pokud se vám to na pohled nelíbí, měli by dostat srážku od artistiků, pokud je ale sestava krásná i na pohled, je jasné, proč nemají konkurenci...Já bych vám jen doporučila si zkusit 2 min chodit do dřepu a vyskakovat a pak můžete objektvně hodnodit.
Lucka, 15. 10. 2008 v 20:40:22, reagovat
Mě taky spíš za závodníky mrzí to, že to, jak se umístí na prvních závodech..tak to se s nimi táhne celou sezónu a jen málokdo změní pořadí...a to vidíte i na rozhodčích..jak mají závodníka zaškatulkovaného a i kdyby se přetrhnul na ploše..oni pouze koukají, nic si nezapisují a ihned po skončení sestavy nacvakají známku..nic nepočítají, nic nekontrolují..prostě to mi je divné..a je taky divné, že at v semifinále určití závodníci pokazí sestavu docela výrazně, postoupí do finále a finále se jim maximálně povede, tak dostanou skoro nebo úplně shodné známky..takže rozhodčí...měli byste se nad sebou zamyslet!!
Terik, 16. 10. 2008 v 16:40:29, reagovat
Ahojik Lucko!Já naprosto souhlasím nechápu proč se na každých závodech rozhodčí nevyměněj.Je to nespravedlivý, když tam jsou pořád ty samý, který si určej svoje pořádí na prvních závodech a pak už na to snad ani nekoukaj!Takže možná by měl FISAF uvažovat, že na každejch závodech budou jiní rozhodčí!!!!
Já, 15. 10. 2008 v 17:38:57, reagovat
Milá Terezo, docela mě zaráží Vaše příspěvky. Nevím, kolik Vám je let, ale rozumu jste asi moc nepobrala...Uvědomujete si, že na tyhle stránky chodí např. 11 leté děti, které několik let dřou, aby pak dosáhly prvního místa na MČR a vy tady vlastně napadáte Fisaf, že jsou to závody úplně o ničem, že vlastně závodit ve Fisafu je pomalu asi jako hrát šachy-že vlastně to vůbec není žádná dřina, žádná námaha! Vzpamatujte se, prosím Vás...My, co závodíme pod Fisafem, tak v něm závodit prostě chceme. Kdybychom nechtěly, jdeme k Vám do Figu. Máte pocit,že naší závodníci Vás u vás na stránkách také urážejí??? Asi se tam budu muset podívat. A jak píšete, že někdo padá do kliku jako hruška a přesto je první, tak to asi bude tím, že nikdo lepší před ním asi není, ne? KDyby se tam našel někdo lepší, tak ten co padá jako hruška by první nebyl. Vzpamatujte se proboha.
Terezie, 15. 10. 2008 v 00:06:32, reagovat
mohu mít dotaz, zda by nebylo možné mít nějaká videa ze závodů všech kategorii(samozřejmě pouze finále) na těchto stránkách nebo na youtube.com prosím? Ráda bych viděla i děti, kadety a juniory, bohužel na závody většinou nemohu dorazit a ráda bych viděla jejich výkony a pokroky :-) Děkuji za odpověď.
Katka, 14. 10. 2008 v 21:33:58, reagovat
Aerobik ve FIGU a ve FISAFU je poněkud odlišný a je jde jen o to, co se komu líbí víc. Mě osobně se mnohem více líbí aerobik ve FISAFU, protože je svižný a nápaditý narozdíl od jen okopírované gymnastiky. A proto přeju všem závodníkům FISAFU hodně štěstí a motivace do dalších závodů. :)
Tereza, 15. 10. 2008 v 14:44:30, reagovat
Aerobik ve FIGU a ve FISAFU je odlisny pouze tim, kam který míří. Mě osobně se víc líbí závodit s konkurencí. To jestli je někdo svižný a nápaditý je záležitostí konkrétního závodníka a jeho umu, nikoliv federace (Fg či Fisaf). Gymnastiku nekopíruje ani Fig ani Fisaf, gymnastika se cvičí na kladině, hrazdě či s kuželi. Aerobik je vždy jen aerobik (forma gymnastického cvičení)a nezáleží na tom, pod kterou z federací závodník cvičí. Pokud je někomu motivací být nejlepší v ČR ve Fisaf (a tudíž dovést si jistou a lacinou medaili z Ms), pak je to pochopitelné, protože většina z nás si vždy volí jednodušší cestu. Pokud je někomu motivací být nejlepší mezi opravdu nejlepšími, pak je to obdivuhodné a takovým lidem přeji hodně štěstí zase já.
Míša, 16. 10. 2008 v 12:23:13, reagovat
Ve FIGu zas není taková konkurence na českém poli...
Já, 15. 10. 2008 v 17:41:05, reagovat
Nesouhlasím, FIG je organizace, která je daleko více spojena s gymnastikou než Fisaf.Nebo, že byste nevěděla, v jaké organizaci vlastně závodíte? smutné
Pavla, 15. 10. 2008 v 18:22:15, reagovat
Milá/ý ty, docela nechápu s čím nesouhlasíš a proč? Nesouhlasíš snad s tím, že gymnastika se cvičí na kladině a aerobik je pořád aerobik - čili jedna z forem gymnastických cvičení? A tvá formulace, že fig je daleko víc spojen s gymnastikou - fig je mezinárodní federace, která sdružuje všechny gymnastické sporty, tedy i aerobik...nebo snad souhlasíš s tím, že aerobik má blíže k lednímu hokeji než ke gymnastice? Tady jde jen o to, že aerobik ve Fisafu (ČSAE)je všude ve světě na ústupu, na závody jezdí čím dál méně závodníků a tím pádem čím dál slabší výkon stačí na zlaté medaile z MS a zároveň na víc a víc peněz na dotacích z MŠMT. Proto mají někteří lidé čím dál větší zájem na tom, aby se ta pravda co nejdéle držela pod pokličkou..Za hranicí ČR FISAF neznamená nic a všichni, kdo aerobik berou jako sport, tak již dávno závodí v FIG.
Já, 15. 10. 2008 v 21:33:49, reagovat
Já nesouhlasím pouze s tím, že p.Tereza napsala, že Fig není o gymnastice. A přitom se všude propaguje, že Fig je gymnastický aerobik. Neříkám, že Fisaf je o ledním hokeji. Já jsem pouze napsala to, že FIG je více o gymnastice než Fisaf.Toť vše.
Tereza, 16. 10. 2008 v 15:51:18, reagovat
Aerobik (FIG i FISAF) je JEDEN TOTOŽNÝ sport, vycházející z gymnastiky - oba jsou tudíž svým způsobem o gymnastice. Oba dva stejně - ne jeden víc a druhý méně. Pouze FIG JE uznávaný ve světě, FISAF NIKOLIV. Tím pádem je v FIG větší konkurence a uspěje jen ten nejlepší závodník v aerobiku (pouze ten, kdo předvede perfektní techniku, choreografii a aerobní složku sestavy). Ve FISAF konkurence není a tudíž uspějí i závodníci "druhé ligy". Je to asi to samé, jako byste v Dejvicích založili novou federaci fotbalu, která by chtěla konkurovat FIFA a pořádat příští rok MS ve fotbale:-)
Katka, 15. 10. 2008 v 15:52:12, reagovat
Mluvíš,jako bys nikdy netrénovala aerobik a to jaký koliv. Protože žádná medaile není laciná, jelikož závodník, který je jí oceněný, má za sebou tvrdé několikaleté trénování atd. K tomu ostatnímu: náš názor se nikdy nesejde, takže nemá cenu tady o tom polemizovat... Snad jen chci dodat, že to, co jsem viděla já, se nedá srovnat se závodníky FISAFU.
..., 14. 10. 2008 v 21:09:35, reagovat
Pěkné ceny, až na ty prošlé čaje :(
Jana Hubačová,
, 15. 10. 2008 v 10:41:31, reagovat
Dobrý den, vzhledem k tomu, že Vás příspěvek je bez podpisu, nemůžeme identifikovat, kdo ze závodníků dostal prošlé čaje. Pokud se tak stalo, omlouváme se a samozřejmě věc napravíme, prosím kontaktujte sekretariát svazu, děkuji.
ája,
, 14. 10. 2008 v 19:17:57, reagovat
Chtěla jsem se zeptat v jakém složení ve stepech se jede do Moskvy? Pokud vím nominovalo se Kladno,Oxygen a Brno z předchozích závodů. Ale Silvie Brandová v přenosu tvrdila že jede Kladno,Oxygen a holky z Jablonce které by si nominaci zasloužily určitě víc než Brno po předvedených výkonech v Helsinkách i Chomutově...?
pafi,
, 15. 10. 2008 v 20:46:23, reagovat
No, v Helsinkach vsechny tri ceske tymy skoncily hned za sebou, takze myslim, ze 4. misto Brna je taky dobry :)a ostuda to neni.
pafi,
, 14. 10. 2008 v 23:00:05, reagovat
Jede Kladno, Pribram a Brno- viz vysledky nominace. Letos se poprve scitaji zavody z prvni pulky sezony, takze Chomutov a Luhacovice uz na nominaci nic nemeni. Chomutov byl jen kontrolni zavod o potvrzeni vykonnosti, takze pokud by zavodnik nebyl dostatecne pripraven, muze byt z nominase stazen...S. Brandova asi o tehle novince nevedela.
Míša, 15. 10. 2008 v 12:26:25, reagovat
Všem bylo ale předem jasné, že nikdo stažen nebude...inu známe Český svaz aerobiku.
Magda, 14. 10. 2008 v 17:27:48, reagovat
Byly to skvělý závody, jste super, všechny závodnice. Držte si svoje kamarádky, pamatujte si tyhle dny. Právě tyhle okamžiky a úspěchy vám můžou dát nejvíc. Užívejte si svoje vystoupení a svoje úspěchy. Vykašlete se na závistivce.
Karel, 14. 10. 2008 v 16:56:12, reagovat
Holky byly jste dobrý, a z tyhle diskuze si nic nedělejte, závist je věčná.
Terezka, 14. 10. 2008 v 12:13:33, reagovat
Ale Korec musí zazpívat písničku, teď nezpíval :(
Klára, 14. 10. 2008 v 10:04:57, reagovat
Terezo,
Promiň, ale jdi do FIGu, nezdržuj se psaním komentářů zde. Nestojíme přeci za to. Nebo ne?
Klára, 14. 10. 2008 v 10:00:32, reagovat
Dejte do TV Vlastu Korce, ten je boží ... a navíc neříká nesmysle...Korec na hrad! ...tedy Korec do TV!
Dana, 14. 10. 2008 v 20:28:55, reagovat
Korec rozumí aerobicu?
Lucka, 15. 10. 2008 v 17:07:28, reagovat
A na tom při komentování záleží??Že má závodník krásný dres, že je poprvé v seniorské kategorii a že tento přechod je velmi náročný, ale že se s tím vypořádal velmi dobře..to dokáže okecat i laik...podle Silvie Brandové komentátor nemusí prokázat žádné extra znalosti..
Kamila, 13. 10. 2008 v 23:36:01, reagovat
Dobrý den, v neděli jsem strávila velmi hezké odpoledne ve sportovní hale v Chomutově. Závody byly super. O to větší zklamání bylo po shlédnutí televizního přenosu. Komentář moderátorů k jednotlivým výkonům byl neprofesionální. Podávali mylné informace o závodnících a protěžovali pražské kluby. Komolili jména a hodnocení o provedení bych nechala na panelu rozhodčích. Závodím 10 let a mluvili o mě, jako kdyby mě viděli poprvé. Doufám, že úrověň moderování se zlepší...
Tereza, 13. 10. 2008 v 23:02:39, reagovat
Letos jsem se byla podívat na MS FIG v Ulmu a musím vám říct, že ani ten nejhorší závodník ze země, která se MS účastnila vůbec poprvé (tuším, že to byla Angola) neměl zdaleka tak katastrofální úroveň, jak předvedli např. naši mistři světa, Evropy a republiky...Když jsem slyšela oblikátní komentář SB o maličkých chybičkách v sestavě, kde Novosad a spol padali na zem jak hrušky, tak jsem se musela zamyslet nad tím, na co si tu vlastně hrajeme. Škoda, že ČT nedala přednost raději Liberci, tam se bylo skutečně na co dívat...
Lenka, 14. 10. 2008 v 17:50:59, reagovat
Nevím, proč se tu řeší Fig, myslela jsem, že to je jejich parketa (na svých stránkách napadat Fisaf)
www, 14. 10. 2008 v 17:14:55, reagovat
Na ještěd.
Míša, 14. 10. 2008 v 11:57:44, reagovat
Možná by Terezo nebylo špatné, kdyby ses sama zkusila postavit na plochu a něco předvézt... Pak můžeš hodnotit a pokud se Ti FISAF nelíbí, nikdo Tě nenutí, abys na závody chodila.
Petra, 14. 10. 2008 v 14:19:47, reagovat
Souhlasim s Terezou a taky si myslim, ze je divne chlubit se v televizi s tim, ze temer kazdy druhy zavodnik, ktery v Chomutove zavodil, je mistr světa, když všichni ví, že kromě Čechů není ve Fisafu již žádná konkurence. Samotná nominace našich závodníků na MS FISAF je již téměř jistou vstupenkou na zisk medailí z MS. O to úsměvnější jsou tvrzení komentátorky o tom, že konkurence je opravdu velika.
Lída, 14. 10. 2008 v 17:22:39, reagovat
Doporučuji si přečíst výsledky z Helsinek, ono už to totiž není, to co to bývalo, že češi brali všechno. Ono se to jaksi změnilo. Ono by si to musel někdo přečíst, že?
Míša, 14. 10. 2008 v 17:10:35, reagovat
Jenže Fig míří jinam. Fisaf nyní směřuje k tanečnímu sportu, eleganci a kráse. Kam směřuje fig? Myslím, žebyste se měli přijít mrknout na ten galavečer, co je tady inzerovanej, tam bude k vidění to nejlepší od nás. A co vy, figové ... ve které tělocvičně se sejdete?
Tereza, 14. 10. 2008 v 19:18:10, reagovat
No a o tom to právě je...Zatímco FISAF se sejde v Top hotelu, tak FIG zase v Taipei na Světových hrách = největší sportovní akci světa (nepočítáme-li Olympijské hry) pro cca 40 sportů:-))))
T, 14. 10. 2008 v 19:21:10, reagovat
Jojo, hold někdo míří na OH a někdo raději do Top Hotelu:-)))
Terka, 15. 10. 2008 v 14:54:28, reagovat
A když už jsme u té elegance a krásy...mě teda moc krásný a elegantní nepřipadají závodníci, co neumí pořádně udělat téměř žádný prvek obtížnosti a při každym skoku do kliku sebou fláknou o zem...a ještě o sobě říkaj, že jsou mistři světa...mě přijdou daleko krásnější a elegantnější závodníci ve figu, kteří mají všechny cviky perfektně zvládnuty a divák se nemusí bát, že si při sestavě závodnící ublíží...
www, 14. 10. 2008 v 16:47:31, reagovat
Každý může závodit kde chce. Jestli se někumu líbí fig, tak ať tam jde. Ale nevidím důvod, proč nás napadáš. Asi ti vadíme, viď? Nebo, že by závist? My k Vám na sportovniaerobik taky nelezem, ale mam pocit, že povinou složkou pro členy Fig je napadat fisaf, asi tak jako jehovisti musi povině prodávat stražní věž. Nebo takhle zasobujete příspěvku i svaz kuželek a vrhačů šipek?
???, 13. 10. 2008 v 20:27:55, reagovat
kdo je dominika matoušková??
micky, 13. 10. 2008 v 18:43:06, reagovat
mohlo by byt výce fotek..sportovniho aerobiku a fitness tymech..jinka super..pa lidičky.
.., 13. 10. 2008 v 18:36:38, reagovat
pěkné závody.
dominika matoušková,
, 13. 10. 2008 v 18:18:08, reagovat
ahoj lidi jak jsem psala ty od ajc I Mrnákoví tak este lucka bílkovská mája mrnáková aterka kudlačková
dominika matoušková,
, 13. 10. 2008 v 17:20:20, reagovat
ajc club Ivani Mrnákoví je proste nej hlavně kamila turková,eliška neradová,monča cermanová,barča paulouvá,ada samešová.a honza pitner
Literova, 13. 10. 2008 v 14:55:39, reagovat
Silvii Brandovou si vybírá Česká televize .Vy co její komentáře kritizujete, se podepište celým jménem, abychom Vás mohli České televizi příště doporučit.
Míša, 13. 10. 2008 v 13:27:48, reagovat
Souhlasím, bylo to neprofesionální! Vůbec nic neví o závodnících a vyjadřuje se jako školačka.
Lucie, 13. 10. 2008 v 12:40:45, reagovat
Silvie Brandová nezklamala....byla snad ještě horší než jindy...VYMĚŇTE JI ZA JINÉHO KOMENTÁTORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Publikováno: 13. 10. 2008, 08.35:33

VŠE O MEZINÁRODNÍ ŠKOLE NAJDETE
KALENDÁŘ SOUTĚŽÍ
NAJDETE zde
_______________________________
26. 5. 2012
I.VT SAMC MČR 2012
MČR INDIVIDUAL TROPHY
Praha - Petřiny
soupiska-startujicich-samc-mcr-17-a-vice-in.tr.pdf (244 KB)
soupiska-startujicich-samc-mcr-11-13-let.pdf (209,9 KB)
soupiska-startujicich-samc-mcr-8-10-let.pdf (200,1 KB)
soupiska-startujicich-samc-mcr-14-16-let.pdf (207,7 KB)
______________________
27. 5. 2012 - pozor již začínáme v sobotu 26.5.2012
III.VT fitness, SA - Česko se hýbe cvičí a tancuje
Praha - Petřiny
Časové harmonogramy sobota - neděle
Soupiska startujících - prosíme o kontrolu do pátku 4.5.2012!!!!!
Nalosovaná startovní listina:
startovni-listina-praha-120527-iiivt-sa-120517-1040.pdf (271,5 KB)
startovni-listina-praha-120527-iiivt-ft-120517-1040.pdf (98,5 KB)
soupiska-iii.vt-k-7.5.2012.xls (69 KB)
_________________________________________
2.6. 2012
III.VT fitness - Česko se hýbe cvičí a tancuje
I., II. VT HIP HOP - všechny věkové kategorie
Mladá Boleslav
Uzávěrka přihlášek do 13.5.2012 na info@csae.cz!!!!
soupiska-startujicich-ke-dni-16.5.2012.xls (47,6 KB)
III.VT fitness a hip hop
_________________________________________
16.6. 2012
I.,II.VT fitness, SA - kat. 8-10 let - POUZE 8-10 let
Havlíčkův Brod
SPOLUPRACUJEME:
|
| |
|
|
| |||||
|
| |||||
| ![]() | | ![]() |
|
| |
|
| ||||||




















































































































































.jpg)





